گیمزکی

اورجینال بخر لذتشو ببر

مرجع معتبر فروش محصولات دیجیتال در ایران

شرایط و ضوابط فروش اکانت

با سلام خدمت کاربران عزیز

قوانین و مقرراتی که باید به آن عمل کنید و در صورت عدم رعایت آن متخلف محسوب میشوید.

1 – در صورت تمایل به قرار دادن اکانت خود در سایت ابتدا اکانت خود را با استفاده از آموزش موجود در سایت قرار دهید سپس هزینه ثبت اکانت دست دوم را در ستون سمت راست سایت پرداخت کنید.

در صورت عدم پرداخت وجه اکانت شما در سایت قرار نحواهد گرفت

2 – اکانت های هکی و مورد دار به هیچ عنوان نباید در سایت بفروش برسد. فرد شناسایی شده از لیست فروشندگان حذف میشود و اجازه فروش به آن داده نمیشود.

3 – تسویه حساب فروشنده بعد از ۴۸ ساعت انجام میشود. اگر اکانت مشکلی نداشت مبلغ مربوطه با کسر ۲۵ درصد به حساب شخص واریز میشود به همراه مبلغی که جهت ثبت اکانت پرداخت کردید به کارت ارائه شده توسط شما پس از فروش اکانت واریز خواهد شد .

4 – در موقع ثبت اکانت حتما عکس بصورت اسکرین شات باشد. عکس از طریق موبایل یا دیوایس قابل قبول نیست و تائید نمیشود. پس حتماً به این مورد دقت کنید.

5 – موارد داخل اکانت را در قسمت توضیحات بصورت تمام و کمال وارد کنید تا هیچ جای شبه ای وجود نداشته باشد.

6 – سعی کنید قیمت ها را معقولانه وارد کنید تا اکانت شما سریعاً بفروش برسد.

7 – در صورت اقدام فروشنده جهت برگشت اکانت پس از تحویل مبلغ اکانت فروخته شده خود اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود .

8 – پس از پرداخت هزینه ثبت اکانت در سایت به پشتیبانی جهت بررسی اکانت قرار داده شده مراجعه کنید. پشتیبانی در بازه 24 ساعته اطلاعات قرار داده شده را بررسی و در صورت وجود مشکلی به شما جهت برطرف سازی آن اطلاع میدهند.

پشتیبانی