پشتیبانی همه روزه 9:00 الی 24:00

اینستاگرام
تلگرام
تلویزیون گیمزکی

گیمزکی

مرجع معتبر فروش محصولات دیجیتال در ایران

نکات مهم

مشتریان گرامی
یه توضیح مختصر ولی ضروری رو در رابطه با سی دی کی های اشتراکی به عرضتون برسونیم که تمامی جوانب از جمله : تغییر در سیستم برای مثال اپدیت و تغییر ویندوز و …. ، خارج شدن از اکانت یا logout ، اتصال به اینترنت ، نبودن اکانت در وضعیت offline mode و همه ی این موارد که مسئول فنی سایت برای شما توضیح میدهد را اگر رعایت نکنید ، به عهده شخص مشتری است و هیچ مسئولیتی به گردن ما نیست. اکانت های ویژه ، vip و معمولی را ما تا ۱ الی ۳ مرتبه میتوانیم بازیابی کنیم ولی نوع تک نصب به هیچ عنوان بازیابی ندارد پس درخواست بازیابی نکنید که انجام نخواهد شد و باید مجددا خرید کنید. در آخر تاکید و خواهش دارم که حتما به حرف ها و توصیه های مسئول فنی سایت توجه کنید که این مشکلات پیش نیاید.

 


همچنین به موارد زیر حتما توجه بفرمایید :

۱ – نوبت دهی تا یک ساعت پس از شروع فرایند فعال سازی می باشد.

۲ – قبل از فعال سازی به آپدیت بودن دیتای خود حتما توجه کنید.

۳ – برای دانلود آپدیت بازی وقت اضافه داده نمی شود.

۴ – در صورت نیاز به وقت اضافه باید ساعت اضافه خریداری کنید.

۵ – در صورتی که فاقد نوبت گارانتی هستید باید نوبت گارانتی خریداری کنید.

۶ – تمامی طرح های آفلاین سی دی کی های اشتراکی تا یک ماه بعد از خرید قابلیت اضافه کردن نوبت گارانتی دارند بعد از گذشت یک ماه باید طرح مجددا خریداری بشه

۷ – تمامی کاربران توجه کنند محصولات اشتراکی که خرید میکنند مبلغ آن غیر قابل برگشت و فقط کاربر می تواند درخواست جایگزینی محصول خریداری شده با دیگر عناوین اشتراکی را دارند در صورتی که پشتیبانی تایید کرده باشد

۸- کاربری  که هزینه نصب پرداخت میکنند توجه داشته باشند پس از اتصال و انجام نصب کامل توسط متصدی فنی هزینه پرداخت شده تکمیل می شود و در صورت نیاز به نصب مجدد از طریق ریموت باید مجددا هزینه نصب را پرداخت کنند

۹- لطفا توجه داشته باشید هر طرح اشتراکی برای یک سیستم قابل استفاده است در صورت تخلف کاربر و انتقال مشخصات به سیستم دیگر چه مالک آن خود شخص باشد و چه نباشید طرح اون منقضی و پشتیبانی برای ایشان سلب میگردد

 

 

اپلیکیشن گیمزکی را بروی تلفن همراه خود داشته باشید

دانلود مستقیم از گیمزکی
طراحی سایت
پشتیبانی